2008

Jag borde egentligen sätta igång och plugga för nu är det januari och jag kan inte skjuta upp saker och ting längre. Men berätta om min nyårsafton kan jag ju göra först. Det var en rätt lugn kväll med tacos som middag, helt opretantiöst och trevligt. Sedan var vi vid masthuggskyrkan vid tolvslaget och såg fyrverkerier över hela stan, det var jättefint. Sedan visste vi inte riktigt vad vi skulle göra och hamnade i en teaterlokal där några vänner hade spontan efterfest typ. Lugnt och trevligt men det var bra. Det var nog en av mina mer lyckade nyårskvällar för de senaste åren har varit rätt misslyckade. Så gott nytt år, nu börjar nya tider. Känns konstigt att det är januari och att det är 2008. Det var väl inte länge sen det var millenieskifte och snart börjar 10-talet. Hjälp, vad tiden går fortare och fortare när man blir äldre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0