Äntligen internet!

Jag kunde inte komma ut på internet tidigare idag och höll på att bli galen för detta en ganska lång stund. Nu funkar det igen tack och lov men jag hoppas att det bara var ett tillfälligt fel. Jag är helt klart beroende  och behöver min dagliga dos av bloggande, tv-snackande samt att kunna kolla mail och sånt. Allt annat man kan göra på internet klarar jag mig utan i några dar men de mest grundläggande grejerna för mig är väldigt viktiga.

Jag var så arg över detta att jag tvungen att lyssna på lite arg musik. Av en slump letade jag fram en gammal Ebba Grön skiva som jag inte lyssnat på på 10 år eller nåt sånt. Men jävlar vad bra det är. Texterna symboliserar kanske inte alltid det jag tycker men själva den arga - vi- skiter-i-allt- attityden är så jävla bra ibland, när man är på det humöret. We're only in it for the drugs är en skitbra låt. Jag lyssnade en hel del på Thåström när jag var yngre. Jag gillade Imperiet väldigt mycket också, tror jag ska ta och leta upp en gammal skiva med dem nu snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0