Brad Renfro död.

Dem amerikanske skådespelaren Brad Renfro är död, bara 25 år gammal. Han medverkade som barnskådis i The client från -94 men jag känner bara igen honom från filmerna Bully och Ghost world. Jag blev väldigt illa berörd av dödsbeskedet för jag hade faktiskt tänkt på honom ibland då jag tyckte han var söt och en bra skådis. Tydligen har han haft svåra drogproblem de senaste åren men han hade kämpat emot beroendet den sista tiden. Dödsorsaken är ännu okänd.

Det här fick mig att börja tänka på döden och på en kille på mitt sommarjobb som dog i en hemsk olycka. Jag kände honom dock inte men det kändes ändå förjävligt. Det är väl just när det är unga människor som dör som det känns extra hemskt. I vilket fall så gav de här tankarna mig lite perspektiv. Alla småproblem jag oroar mig för hela tiden är så oerhört oviktiga. Man behöver påminna sig själv om det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0