Dollhouse

Jag börjar bli extremt sugen på att se Joss Whedons nya serie Dollhouse med Eliza Dushku nu. För de som inte vet så är JW skaparen av Buffy och ED spelade en återkommande karaktär (Faith) i den serien. Dollhouse fick klartecken av Fox att producera sju avsnitt åtminstone men det lär dröja innan vi ser något, inte minst pga strejken. Snälla, snälla, snälla kan inte strejken lösa sig snart!

Jag försökte hitta lite information om serien på nätet och där skrevs det önsketänkande om att James Marsters (Spike i Btvs) kanske skulle kunna få vara med. Det tror jag på när jag ser det, jag tror inte att någon casting har gjorts än när det inte ens finns några manus. Men om JM skulle var med skulle jag bli mer än överlycklig. Jag funderar på att börja titta på Torchwood bara för att få se honom. Jag har faktiskt aldrig sett honom som något annat än Spike. Tänk om jag inte tycker om att se honom i annan roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0