Flytta är tråååååkigt!

Ja, rubriken säger väl allt. Jag är helt mör i kroppen och då har jag ändå HUR MYCKET SOM HELST kvar att göra. Jag har packat ur bokhyllan, börjat städa ut badrummet och så har mamma rengjort ugnen och bakom ugnen samt andra köksrelaterade grejer. Jag är tacksam för att hon hjälper mig för det är verkligen tidskrävande. Shit, vad mycket bråte man samlat på sig på bara 1,5 år. Jag får ångest bara jag tittar på det och jag hatar verkligen att slänga grejer. Jag har t o m svårt att slänga äckliga saker i kylen, jag kisar när jag hämtar nåt i kylen bara och ignorerar mögliga ostar (tills mamma kommer och slänger det, jag vet, jag är patetisk). För att inte tala om alla osorterade papper i diverse högar. Usch, varför är jag inte en sådan som har bra ordning på allt. En sådan som har system för hur man sorterar saker och ting. Men sådana människor är väl ändå rätt tråkiga, eller?

Nu ska jag se en film på festivalen. Återkommer imorgon med en recension.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0