Fredag, men jag är inte ledig...

Det visade sig att vår lärare hade skrivit fel när det stod att vi inte fick välja några delfrågor i en jättestor fråga. Han var inte ens medveten om det. Kan ju vara smart att läsa igenom tentafrågorna innan man delar ut det. Det innebär att bördan är något reducerad., jippie! Synd bara att jag överjobbat i två dar till ingen nytta (okej, jag har lärt mig saker...). Om jag inte hade frågat (eller rättare sagt klagat på att det var för mycket) hade alla pluggat mer än vad de hade behövt till tentan. De personer som inte var på föreläsningen idag och som inte har kontakt med andra studenter vet nog inte om att det ändrats. Dumt nog har de inte skrivit upp det på kursportalen på hemsidan heller... 

Jag har fortfarande mycket att göra och jag får inte gå och lägga mig innan jag är färdig med den fråga jag precis börjat på. Suck, jag är trött.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0