frukost-tv

Bloggen heter ju tv till frukost så jag borde kanske förklara vad jag hade till frukosten imorse. Den här morgonen var det Angel s4. Det sänds ju kvart över tio på sexan varje dag (ställde dock klockan på 9, men jag är trötter som sagt). Jag har de andra Angel säsongerna på dvd men av det jag hade sett på tv har s4 inte direkt imponerat på mig så jag ångrar inte att jag inte köpte den. Cordelia är riktigt jobbig i den här säsongen. Och att se henne tillsammans med Connor är bara plågsamt att titta på. Men jag är glad att jag prickade in gårdagens avsnitt där Willow från Buffy the vampire slayer gästspelade. Jag tror att jag sett de flesta avsnitt av säsongen, dock i en väldigt konstig ordning då serien går i repris på sexan hela tiden (dock inte s5 som inte visats i Sverige nånsin trots att den är flera år gammal och den bästa säsongen (imo), Köp in den sexan nu!!!!).  

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Mogan! Vad kul att du hittade till min blogg. Och roligt att du börjat blogga själv. Det är alltid kul att få nya att läsa. :D Jag sitter på jobbet och har inte hunnit läsa så mycket av det du skrivit än, men det ska jag göra, tro mig.

Angel s4... BLÄ! Allt var inte dåligt, men så uppenbart mycket nödlösningar på grund av CC's graviditet. De hade byggt upp så mycket bra som sedan raserades i den säsongen. Men säsong 5 är lätt den bästa och att den inte visats i Sverige är skandal. Ren och skär skandal. Man borde maila och fråga varför.

vi ses på tv-land, och titta gärna in på bloggen igen.

2008-01-04 @ 08:26:33
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0