Gårdagens tv.

Jag har huvudvärk och känner mig dödstrött. Tyvärr kan jag inte slappa hela dagen utan jag måste åka in till bibliotektet och lämna tillbaks böcker. Och så måste jag äta nåt också. Dessutom har jag tvättid just nu. Suck, vilka problem man kan ha...

Jag är som sagt trött och har inte så där jättemycket att säga. Men jag gillar att skriva inlägg så här kommer ett om gårdagens tv. Allt jag ville se igår gick på samma timme. Damages (min nya favoritserie!), Califronication och Mad men. Jag bestämde mig för att se MM vid ett senare tillfälle ´då jag inte orkade ställa in videon. Men tack vare (beroende på hur man ser det) tv 3:s långa reklampauser hann jag se en del av MM ändå. Vincent Kartheiser från Angel har blivit stor!!! Av det lilla jag såg gick jag verkligen mersmak så jag ska definitivt kolla upp det på internetkanalen när jag har snabbare bredband. Det jag har nu är så långsamt att jag inte har tålamod att låta det ladda ner, jag kan inte tänka på annat när jag gör det.

Sedan så såg jag två avsnitt av Buffy säsong fem också. Jag var så trött så jag var kanske inte jättekoncentrerad. Men den säsongen är så fantstiskt bra att man kan se avsnitten hur många gånger som helst i princip. Men jag vill ju inte tröttna på det. Det är dock ofta så att av alla mina dvd:er är det bara Buffy jag vill se om och om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0