Gossip girl

Nu har jag sett första avsnittet av Gossip girl. Jag har redan kommenterat det på tv-land men jag kan ju skriva lite här också. Jag hade inte så höga förväntningar vilket alltid är bra och det var riktigt underhållande. Jag är svag för ungdomsserier i allmänhet men O.C tyckte jag aldrig om. I den serien var det många saker jag störde mig på. Ryan t ex, tyckte aldrig att det kändes trovärdigt att hon skulle vara en "ligist" från början. Summer var rolig ibland men hennes gnälliga röst var väldigt irriterande. Jag störde mig på Marissas röst också, den kändes ansträngd och tillgjort lågmäld. Fast det kanske helt enkelt är Mischa Barton jag stör mig på. Överhuvudtaget var det många skådisar i den serien som var snygga (nästan lite för snygga, så att man inte kan relatera till dem) men inte  särskilt bra skådisar. Att döma av piloten av Gossip girl så är det här mer i min smak. Jag störde mig inte på skådespelarna (förutom han Humphrey pappan, varför vet jag inte riktigt) och det var snygga bilder på New York. Jag skulle gärna vilja se mer miljöer från staden som allt utspelar sig i, det ger mycket åt stämningen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att du gillade det :) Men jag måste faktiskt säga att jag älskar Rufus Humphrey, han är så mysig på något sätt :P

2008-01-30 @ 20:18:16
URL: http://malin90w.blogg.se
Postat av: anna

jättekul att du gillade det :) det blir bara bättre och bättre så fortsätt titta :)

2008-01-31 @ 13:12:26
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0