Har inte så mycket nytt att säga

Jag skrev inte något inlägg igår. Jag försökte men det blev inte bra så jag publicerade det inte. Jag trodde att jag höll på att bli sjuk igår med feber och allt men det visade sig vara falskt alarm. Skönt, så klart. Men om jag hade blivit rejält dålig hade jag i alla fall haft en ursäkt till att inte göra tentan, alternativt ursäkt till varför det skulle gå dåligt. Nu har jag ingen ursäkt längre. 
 
Jag har aldrig misslyckats på ett prov eller en tenta men jag är alltid livrädd för att det ska hända. Jag vet att sådana här saker har alldeles för stora proportioner för mig men det är svårt att ändra på det. Idag är jag väldigt sömnig, har svårt att koncentrera mig på saker och ting för jag vill bara sova. Och då har jag ändå sovit tillräckligt länge. Det känns inte alls bra inför tentan, är nästan beredd att helt ge upp för jag är ändå övertygad om att det kommer gå åt helvete. För dem som känner mig så vet jag att jag alltid säger så. MEN DEN HÄR GÅNGEN ÄR DET FAKTISKT SANT! Ja ja, vi får väl se hur det går. ibland tänker jag att det skulle vara nyttigt för mig att "misslyckas" så att jag kan lära mig att det inte är hela världen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0