Heath Ledger död.

Heath Ledger död

Först  Brad Renfros dödbesked som jag blev väldigt uppskakad av och nu Heath. Jag känner mig mest chockad faktiskt, förvånad. Han kommer säkert få River Phoenix /James Dean status nu. Hans exflickvän Michelle Williams befann sig i Sverige för beskedet. I Trollhättan! Det gör att det kommer ännu närmare.

Men vad ska man säga. Det är jävligt tråkigt så klart och det känns rätt konstigt. Ska alla dö nu typ. Det kommer dessutom samtidigt som min mormor är riktigt dålig.
 
Annars är det väl rätt bra med mig. Det händer inte så mycket men jag ska hem till en kompis ikväll. Det blir trevligt. När jag är hemma bara påminns jag om att jag måste börja packa snart. Jag blir sentimental och ledsen för att jag  måste lämna den här lägenheten. Ska ju vara utflyttad om en vecka. Men jag har bestämt mig för att börja packa/städa först på fredag. 

Imorgon ska jag åka till Halmstad över dagen för att besöka min mormor på sjukhuset. Jag antar att det blir mer verkligt att hon är dålig då.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0