Ingen rubrik

Jag har fått ett utbetalningskort från Nordea på en 1 krona. Åh, tack så mycket, en hel krona!!!! Jag är inte den som slänger pengar men det känns lite onödigt att gå till banken bara för att sätta in en krona.

Att göra idag: göra ett ärende åt min syster, gå till biblioteket, köpa biljetter till filmfestivalen och klippa mig. Det sistnämnda är väl det som känns roligast. Jag har har äntligen hittat en frisör jag gillar och litar på. Annars kan jag lätt känna mig förlägen av frisörer. Det känns lätt som att de dömer ut en som ful, typ.
 
Inget särskilt som händer idag alltså men det är skönt att kunna ta det lugnt också. Jag gick nyss upp. Det är fint väder ute! Jag borde gå ut på en promenad innan det molnar till igen.  

Kommentarer
Postat av: anna

haha det där fick mig att skratta högt! vad har du gjort för att få en hel krona? ;)

2008-01-22 @ 17:14:33
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja (Mogan)

Ja, det är det jag inte vet. Men det står att man inte behöver betala avgift vid inlösen hos Svensk kassaservice. Det hade ju varit nåt annars, att betala 40 spänn för att sätta in en krona!

2008-01-22 @ 18:24:49
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0