Karaoke

Jag vaknade tolv idag med. Man ska inte klaga när man kan sova ordentligt men jag gillar inte riktigt när halva dagen redan gått. Jag och en kompis var på en karaokebar igår. Men vi kom dit alldeles för sent så vi fick bara sjunga varsin låt. Som vanligt ville jag bara sjunga banala pophits så det blev Christina Aguileras Genie in a bottle som jag framförde. Enda andledningen att jag inte började med Oops I did it again var för att jag inte hittade den i katalogen. Tyvärr så kom jag inte ihåg hur versen gick på X-tinas låt att jag är lite missnöjd med mig själv. Men det var kul i alla fall. Jag älskar att sjunga karaoke, det får mig att tänka att det är nog popstjärna jag borde vara ändå. Vi sa det, att vi måste gå dit tidigare nästa gång och i ett stort sällskap så att vi får sjunga många låtar var. 

Av de andra som gick upp och sjöng var det inte särskilt många som kunde sjunga och de valde dessutom skittråkiga låtar. Man får inte vara pretentiös när man sjunger karaoke. Det var lite frustrerande att alla tondöva människor före oss fick sjunga en massa när vi bara fick varsin sång i slutet.

 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Karaoke är helt fantastiskt roligt! :D

2008-01-22 @ 11:21:53
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0