Konståkningspepp!

Yay! Jag börjar bli riktigt pepp inför konståkningen ikväll. Det ska gå kl 22.00 på en SVT kanal. Min gissning är svt 24 men jag är inte hundra och orkar inte kolla upp det just nu. (Nu ångrar du att du inte har någon tv va, Li?). Men det är nog SVT24 för Supernatural var satt på en senare tid sist jag kollade. Vill du se på Jensen Ackles så är svt24 kanalen för dig! För att inte tala om underhållande konståkare. Jag gillar svt24 - kanalen ingen tittar på. Utom jag, då.

Jag håller på att ladda ner Neko Case just nu. Det var en kompis som tipsade mig och jag behöver lite ny musik i mitt musikbibliotek. Nu när jag börjat ladda ner finns det mycket fler valmöjligheter men jag känner mig oftast rätt ställd och kommer inte på vad det är jag gillar egentligen. Nöjer mig oftast bara med att lyssna på gamla skivor och P3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0