lördag igen

Jag vaknade kvart i tolv i morse. jag får skylla mig själv som inte hade ställt klockan men det är jobbigt att vakna när man vet att man har mycket att göra och så har halva dagen gått. Å andra sidan ska jag kanske vara glad att jag faktiskt kan sova länge och vara glad för att jag slipper gå upp klockan fem. Egentligen är det kanske inte så mycket jag ska göra, det bara känns så. Jag behöver läsa lite men dagen är ju inte direkt slut än.

Jag såg de två första avsnitten av Damages igår och hjälp vad bra det var. Jag fick verkligen mersmak och kommer följa hela serien. Rekommenderas för den som inte sett det.

Jag ska på teater ikväll. Några vänner har en fri teatergrupp och sätter upp en nyskriven pjäs - Vinterträdgården på teater uno. Det ska bli kul, främst för att en kompis är med som skådis. Annars är jag inte så där jättevan vid teater och kan ibland bli lite sömnbenägen om inte stycket ifråga är väldigt lättsamt. Jag kan återkomma med en recension om vad jag tycker om det.
 
Nu bara måste jag slita mig från datorn och göra nyttiga saker istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0