Mad Men

Det visar sig att kanal9 sänder de två första avsnitten av Mad Men i repris ikväll med start kl 21.00. Den vanliga tiden torsdagar 22.00 krockade med Damages så jag har bara kikat lite så här långt. Det jag såg föll mig dock i smaken. Hon som spelade Saffron i Firefly är med också. Typiskt mig att lägga märkte till en sådan sak. Det här blir dock enda chansen för mig att se det på vanlig tv för om två dagar blir det tillbaks till grundutbudet igen. Förstår inte hur jag klarade mig i 19 år med ynka tre kanaler. I Belgrad hade jag förövrigt 52 kanaler, inte konstigt att jag inte gjorde annat än såg på tv. Tur att jag får snabbare internetuppkoppling nu i alla fall, här ska det laddas ner!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0