Mer kändisnytt

När jag har tråkigt blir det lätt att jag börjar läsa Aftonbladets nöjessidor och förfasar mig mig över knarkskandaler, ätstöringsskandaler och andra skandaler som de där kändisarna håller på med. Jag följer inte Grey's anatomy och jag har inte sett På smällen men jag tyckte det här var lite intressant:
"Sågar sin egen film

"Kvinnor framställs som humorlösa och tillknäppta"

HOLLYWOOD. Katherine Heigl i "Grey's anatomy" är betydligt mer frispråkig än många av sina Hollywoodkollegor.

Skådespelerskan sågar kassasuccén "På smällen" där hon spelade den kvinnliga huvudrollen.

- Den framställer kvinnor som sluga, humorlösa och tillknäppta. Männen däremot utmålas som gulliga, charmiga och roliga killar, säger hon i Vanity Fair.

- Det var svårt för mig att tycka om den filmen.

Inte heller verkar Heigl, 29, särskilt förtjust i sin rollfigur i den populära tv-serien.

- Hon har förändrats så mycket. Jag försöker förstå henne för att kunna göra henne rättvisa, säger hon."
 

Jag trodde det var svårt för skådespelarna att kritisera filmer och tv-serier de varit med i pga kontrakt och sånt. Jag har som sagt inte sett På smällen men det stämmer lite när det gäller en annan film av samma skapare: Superbad. Jag ville verkligen gilla den filmen men tjejerna framstår verkligen som humorlösa och sluga. I och för sig vet jag inte i vilket sammanhang Katherine Heigl har sagt detta, det kan vara helt taget ur sitt sammanhang.

Britney verkar ha förts till sjukhus av okänd anledning, kanske var hon påverkad. Jag blir lite äcklad av mitt eget intresse för saken. Egentligen borde hela världen lämna henne ifred men man "älskar" av någon anledning om att läsa om andras misslyckanden i livet. Med tanke på att det finns så mycket bilder på hur hon bärs på bår och liknande visar det hur paparazzi alltid är Britney i hälarna.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag har inte sett hela "Knocked up", men ska ta mig igenom den någon dag för jag tyckte den var småtrevlig. Av det jag såg håller jag inte med henne. Killarna framstår som fruktansvärt barnsliga, sexfixerade mansgrisar och tjejerna rätt vettigt tyckte jag. Men det kanske förändras under filmen gång. I vilket fall är det coolt att hon vågar säga det om en film hon själv medverkar i. Jag följer inte Grey's längre, men jag har gjort och jag älskade hennes karaktär. Kathrine är en väldigt bra skådis.

2008-01-04 @ 19:35:54
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0