Percy Daggs III

Wohoo, jag har precis fått en aha-upplevelse. Jag har kanske nämnt det någon gång att jag tittat lite för mycket på MTV i min dag. Men då och då inser man att det var värt det. Jag älskar när jag kommer på var jag sett någon person i tv förut. Och när jag började titta på Veronica Mars tyckte jag alltid att Wallace påminde om en kille vars syster (Selena) var med i Made i MTV där  hon ville bli surfare. Jag såg det programmet för flera år sedan och har ofta tänkt att det nog var samma person. Så idag när jag kollade in Percy Daggs på IMDB såg jag att det stämde. Varför glädjer detta mig? Jag vet inte, men jag gillar när jag har haft rätt i sådana saker och när jag känner igen folk out of the blue. Jag är bra på att känna igen ansikten. 

Det är en kille på min kurs som jag är övertygad om att vi var på samma läger för flera år sedan. Han påstår att han aldrig var där men jag undrar om det inte är han som fått tillfällig minnesförlust eller nåt, för jag är säker på att det är han.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0