Puas

Rubriken är puas för trots att jag försökte tre gånger ville det inte stå paus så det får stå kvar. Jag har en paus just nu alltså. Det måste jag väl ha rätt till?! Gah, jag har verkligen inte nåt liv just nu. Man vaknar upp med vetskapen att man måste sitta framför datorn och skriva hela dagen. Det har jag iofs inget emot i sig om det inte vore för att det var så jäkla mycket jag måste plugga på. En kurskamrat ringde idag och hade lika mycket panik som jag. Jag kunde inte hjälpa honom med den fråga han hade problem med för jag har samma problem. Största problemet är dock att det är för mycket.
 
Nä, nu ska jag inte skriva mer om hur stressad jag är för det leder ingen vart. Och jag upprepar ändå bara vad jag sagt tidigare. Men tyvärr har jag inte så mycket annat att skriva om. När jag träffade två kompisar idag hade jag för en gångs skull inte så mycket att säga. Och inte de heller trots att det alltid brukar vara väldigt pratsamt när vi träffas. För min del är det för att jag inte kan tänka på nåt annat än tentan just nu. Jag kan inte vara en alltför rolig människa. Men, man kan väl inte vara rolig jämt heller.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0