Skriver fast jag inte borde. Del II

Det här är min sista dag här hemma. Imorgon ska allt ut. Hoppas att det inte regnar imorgon, det skulle förvärra allt. Jag har kanske sett mitt sista Gilmore Girls avsnitt! Inget mer kanal5 och jag tror inte att jag kommer ladda ner det. Jag vet i så fall inte var jag skulle börja, om jag skulle börja från början eller försöka hitta stället där jag är nu. Jag tror att det de visar nu är säsong 3 men jag är inte helt säker.  Att lägga pengar på dvd:er skulle jag inte vilja göra men om någon hade en som jag kunde låna skulle det varit bra. Det kanske finns på biblioteket? Eller inte, de har nog mest filmer av Fassbinder där. Eller är det bara mina fördomar?

Den stora frågan är hur jag ska hitta mina grejer nu när allt är nedpackat i miljoner lådor och påsar. Ja, det återstår att se.

My cool av Adam Tensta spelas i P3 just nu. Den är bra och har faktiskt hyllats av Perez Hilton i sin blogg. Det vore kul om han kunde bli internationellt känd. Jag vet inte varför jag bryr mig men svenskar som lyckas bra utomlands gör av någon anledning att jag blir lite nationalistisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0