Skriver fast jag inte borde.

Jag tror att enda anledningen till att jag skriver ett inlägg nu är för att jag verkligen borde sätta igång och packa ner det sista. Men jag vill inte. Det är så tråkigt! Jag har lite andra ärenden idag så jag måste börja jobba redan nu. Men jag får värsta ångesten bara jag tittar ut mot lägenheten. Huanamej, jag vill inte! 

Tja, det här blogginlägget är nog inte det intressantaste jag skrivit. Men jag är en sådan som mer satsar på kvantitet än kvalitet.
 
Mad Men igår var helt okej. Intressant men jag tyckte att en del karaktärers agerande var ganska oförståeligt. Jag vet faktiskt inte om jag känner för att ladda ner resten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0