Storm

Det ska visst bli storm imorgon. Alltså, en ganska häftig storm om jag fattat det rätt. Jag var inte i Sverige det året Gudrun härjade, men jag hoppas verkligen inte det blir något liknande. Tänk om man inte kan gå ut imorgon av rädsla för flygande takpannor och fallande träd!

Jag vet inte vilken säsong av Gilmore girls som visas på femman just nu. Men jag har faktiskt börjat fastna för det. Jag gillar verkligen Rory och Jess tillsammans. Dean, not so much. Det dumma är att det går efter 15 varje vardagseftermiddag och jag blir paralyserad och kan inte göra nåt annat. I dag skulle jag egentligen åkt in till stan men halv två  kom jag fram till att jag inte skulle hinna det för att jag då skulle missa GG. Det är det som är grejen men att som jag följa serier på tv. Om jag laddar ner är jag väldigt selektiv och skulle förmodligen inte ladda ner GG eftersom jag inte älskar det. Men att se det på tv går alldeles utmärkt.
 
Jag råkade sätta på Smallville i morse och då var James Marsters med! Konstigt att se honom i mörkt hår och med amerikansk dialekt, men annars var han sig lik. Smallville är dock inte någon vidare bra serie. Fast just i det här avsnittet hade de med en vampyr som hette Buffy. Det kan knappast ha varit en slump.

Kommentarer
Postat av: Malin (Carby på Tv-land)

Jag vaknade utav stormen i natt och här blåser det ganska rejält i träden. Men det är klart, som Gudrun är det ju inte riktigt. Och tur är väl det ;)

2008-01-19 @ 13:48:40
URL: http://malin90w.blogg.se
Postat av: Maja (Mogan)

Det är kanske mer storm i Småland för här har det inte varit mycket vind alls. Jag förväntade mig nästan att takpannorna skulle flyga när jag var ute inatt men det var ganska lugnt faktiskt.

2008-01-19 @ 16:04:41
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0