Teaterbesök

Jag var på teater igår och jag skrev nåt om att jag skulle återkomma med en recension så här kommer det. Det handlade om en dysfunktionell familj som skulle träffas till jul och självklart spårar allting ur. Jag hade inte tråkigt och jag tyckte skådespelarna gjorde ett bra jobb. Men jag vet inte om jag direkt älskade pjäsen i sig. Vissa repliker kändes väldigt skrivna och det lät inte som folk normalt pratar. Vissa händelseförlopp kändes också lite överdrivna fast inte på något positivt sätt. Men allt som allt gillade jag det ändå, jag är verkligen inte någon teatervan människa heller. Det var verkligen kul att se min kompis vara med i pjäsen. Hon gjorde jättebra ifrån sig. Premiärfesten efteråt var för övrigt väldigt trevlig.  

Det snöade inatt men det har redan börjat regna bort. Det är som det är men det var fint att få se lite vinter i alla fall. Jag var ute och gick och barn var i full färd med att göra snögubbar och åka pulka. Imorgon är det tillbaks till verkligheten som gäller. Kan inte påstå att jag längtar.
 
Jag har satt upp en bild på mig själv som ni säkert kan se. Jag var lite tveksam till det först för jag gillar anonymiteten på internet. Men i och med att jag berättat om bloggen för vänner och bekanta kändes det konstigt att inte ha någon bild. Det är dessutom en ganska personlig blogg. Om det är några tv-landare som läser det här så vet ni numera hur jag ser ut också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0