Tenta, öl och visning.

Jag tror tentan gick okej men jag känner samtidigt att det hade kunnat gå bättre. Nu är det i alla fall över och mitt nya liv ska snart börja. Ehum, typ. Först ska jag vila lite och njuta av mina två veckor kvar med egen lägenhet. Just nu känner jag mig inte så glad för tjejen som ska flytta in här efter mig var här nyss och kollade in lägenheten. Hon hade en kompis med sig och det enda hon verkade intresserad av var måtten av fönstren. Hon undrade dessutom om hon kunde få ta några bilder på lägenheten för att kunna planera men då sa jag faktiskt nej. Det kändes helt klart konstigt hur två främmande personer var inne i min lägenhet och inspekterade. Jag  var kanske inte överdrivet trevlig men det orkar jag inte bry mig om nu. Jag har haft en lång dag och det är hon som fått första pris (lägenheten) och inte jag, så hon vara nöjd med det hon får. Hon verkade för övrigt inte så där jätteimponerad av lägenheten. Men, ge den till mig då!

Jag och en kursare hade bestämt att vi skulle dricka öl efter tentan trots att det var mitt på dagen. Det kändes lite konstigt att vara lite småfull på spårvagnen hem när klockan var tre typ. Som om folk skulle tro att jag var en alkolist eller nåt. Men jag tror knappast nån märkte att jag var lite salongsberusad.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0