Tillbaks i föräldrahemmet

Så, då har jag flyttat hem nu. Det gick bra att flytta även om det var skitjobbigt. Nu är det "bara" flyttstädningen kvar. Fastighetsskötaren ska dessutom komma och kolla på lägenheten. Hoppas verkligen inte att han har något att anmärka. Men då är det positivt att jag bara bott där i andra hand. Jag kan inte åka på att behöva betala nåt, eller?
 
Jag är så trött nu att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Det är inte bara själva flyttjobbet utan all press som har varit att få ihop allt. När min flytthjälp (tack alla som hjälpte till!) hade åkt så var jag nära att börja gråta - av trötthet.

Allt är verkligen en enda röra nu hemma hos min mamma. Jag orkar inte gå igenom allt men det är ju ingen stress. Men hur jag ska hitta mina saker den kommande veckan är lite av ett mysterium för mig.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Förstår att det känns jobbigt både fysiskt och psykikt. :( När flyttar du söderut då? (Eller har jag drömt att du skulle flytta till Belgrad?)

2008-01-29 @ 22:44:45
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Maja (Mogan)

Nej då. Det har du inte drömt. Jag är lite seg på att komma iväg bara. Men tanken är väl att jag ska åka i slutet av denna månad.

2008-01-29 @ 23:31:01
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: Magdalena

Oj så snart. (Usch vad det är störande att man inte kan redigera sina kommentarer i efterhand. Jag hatar stavfel och sådant. Psykikt... nåja, du förstår vad jag menar. ;))
Men då får vi ju ha vår tv-landsträff snart. Så du inte hinner försvinna iväg.

2008-01-30 @ 07:45:28
URL: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0