Tisdag kväll - konståkningskväll?

Jag är nyss hemkommen från frisören. Har tyvärr ingen digitalkamera så jag kan inte visa hur det ser ut. Det är lite kortare och rakare än på bilden bredvid. Jag gillar verkligen min frisör, hon är en trevlig marockanska och vi har alltid mycket att prata om. Dessutom har hon typ avslappningsmusik i bakgrunden så jag känner mig faktiskt rätt avslappnad just nu.

Konståknings- EM  håller på den här veckan. Jag älskar att titta på konståkning men har inte riktigt koll på när det går på tv. Dumt nog har Com Hem tagit bort Eurosport från grundutbudet så jag får nöja mig med SVT men de visar inte allt. Jag är grymt avundsjuk på en kompis som har biljett till VM i Skandinavium i mars men eftersom jag inte är i Sverige då, blir det svårt för mig att gå. Så jäkla typiskt att missa chansen att se Stephane Lambiel på riktigt. Om han kommer hit vill säga, han kanske är skadedrabbad, jag har ingen koll.  Mitt stora konståkningsintresse har minskat lite de senaste åren men för några år sedan spelade jag alltid in det och tittade på det hur många gånger som helst. Jag drömde t o m om konståkning... Och så besökte jag åkares hemsidor och läste en massa onödig fakta om dem. Stephanes favoritsångare var t ex Britney Spears och Avril Lavigne. Jag minns att jag blev lite besviken på hans simpla smak, tänkte att han kanske var lite mer "konstnärlig" av sig. Nu kan jag inte fatta att jag överhuvudtaget brydde mig.  


Kommentarer
Postat av: anna

haha jasså? du får minsann stanna om du ser mig i nordstan =)

2008-01-22 @ 20:23:54
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Maja (Mogan)

Ja, det får jag göra.

2008-01-22 @ 21:31:18
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0