Tråkigt liv - tråkig blogg

Gud, jag har såååååååå tråkigt. Jag har verkligen ingenting att säga som jag inte redan sagt. Eller skrivit menar jag. Men tvångsmässigt så måste jag skriva nåt varje dag i alla fall. Anledningen att jag har tråkigt beror så klart på att jag måste plugga hela tiden. Har inte tid till nåt roligare, förövrigt har jag inte direkt lust att göra nåt annat heller. Jag är helt enkelt uttråkad. 

Nu ska jag försöka komma på det bästa som hänt den här dagen... * väntar på att komma på något* Nej, jag kommer inte på något. Halva TRL som jag såg imorse? Teet som smakade rätt bra? Nej, inget av dessa saker var särskilt spännande.  Det är nästan så att jag är beredd att börja städa och att jag skulle finna det roligt. Men pluggningen kommer först, sedan kan jag roa mig med städning... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0