Trötter

Om jag skulle vara en dvärg i Snövit och de sju dvärgarna skulle det nog vara trötter. Alltså, jag är jämt sömning. Jag vaknar aldrig, det tog två timmar för mig i morse att komma upp. Nu har jag druckt kaffe vilket jag nästan aldrig gör för att vakna till. Jag borde läsa en massa men mina ögonlock vill inte hålla sig uppe. Jag gillar inte riktigt att det är januari och att jag nu måste börja ta tag i mitt liv. Jag vill bara sova bort det, typ. Det är mindre än en månad som jag måste vara utflyttad från den här lägenheten (och hem till mamma - jippie!!!!). Jag får ångest bara jag tänker på det.

Egentligen borde jag åka in till stan också men jag vet inte om jag orkar det. Och fixa tvättid, alltså vad är mitt problem? Det är bara att gå ner till tvättstugan och skriva upp mig men det är något som hindrar mig. Tänk om jag träffar på en granne och vi måste hälsa? Ha ha, ibland är jag rätt svensk och asocial av mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0