Tv till middag.

Jag såg reprisen av På spåret samtidigt som jag åt mat för en stund sen. Det är konstigt, jag kan nästan alltid svaren på de frågor de tävlande inte kan, och tvärtom. 

Tur att jag inte ska vara hemma ikväll för det är risk att jag hade tittat på Catwoman då... Den är ju känd som en usel kalkon och att döma av trailern på kanal5 är det inte en överdrift. Men det kan vara kul att se riktigt dåliga filmer ibland, som underhållning liksom. Fast det är samtidigt hemskt hur man satsat på filmer som bara blir fel. Det är synd om alla de begåvade manus och idéer som det aldrig blir några filmer eller tv-serier av. 

Jag måste snart bestämma mig för om jag ska köpa enskilda biljetter till filmfestivalen om en vecka eller om jag ska köpa passet för 330 kr och gå på visningar fram till kl 15.  Det blir förmodligen mycket billigare då men då får  jag gå själv på de flesta visningar. Det har jag iofs inte nåt emot.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0