Uttråkad, så därför skriver jag ett blogginlägg.

Gah, jag är så uttråkad just nu. Jag finner ingenting intressant. Det kanske är för att jag väntat i en timme på att min syster ska höra av sig vilket hon aldrig gör. Jag hatar att vara på spänn och vänta på att telefonen ska ringa. Hon åker imorgon och jag kommer inte få se henne på flera månader. Det känns konstigt, inte minst för att hon ska så långt bort.

Sen så är min mormor på akuten och mamma är där med henne. Men jag vet inte hur det är med henne för telefonen måste vara avstängd på sjukhus tydligen. Jag har pratat med min moster och vad jag fattade var det inget akut som hänt idag men det är klart att mormor är riktigt dålig. Jag behöver knappast skriva att det också känns jävligt konstigt (eller hur man nu ska uttrycka det). Som jag skrivit tidigare så händer allt i min  familj samtidigt för tillfället. Min syster åker imorgon och mamma hinner kanske inte hit innan hon åker, vilket känns fel men samtidigt är det ju mormor som kommer först just nu.
 
Förövrigt måste jag bara klaga på att det nog inte finns något mer irriterande än när datorn krånglar på ett eller annat sätt. Men jag orkar inte skriva om det nu för jag kommer bara bli så jävla arg!  Det handlar dessutom mer om mina bristande kunskaper än datorn. Jag önskar verkligen att jag hade någon datakunnig familjemedlem eller nära vän. Men alla jag känner som är bra på datorer finnes längre bort i bekantskapskretsen och jag hatar att ställa "dumma" frågor till dem.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0