Wiettewoo!!!

Jag gick VG på mördartentan!!!! Det gick faktiskt riktigt bra och jag fick bäst poäng hittills av alla tentor på den kursen. Yay, jag är bäst! Det här innebär även att jag fick VG på hela kursen. Wohoo! Jag är riktigt glad faktiskt, särskilt som det kändes jäkligt tungt att plugga inför den.

Om någon undrar vad rubriken betyder så är det bara ett glatt utrop även om det var svårt att stava. En kompis brukade säga det för ett antal år sedan (jag tror att hon har slutat med det dock) och jag brukar själv tänka det när nåt är positivt. Däremot tror jag aldrig jag säger det högt, varför vet jag inte. Jag tycker kanske inte riktigt att det låter som nåt jag skulle säga.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

GRATTIS!!! Vad härligt! Vad glad jag blir för din skull. :D

2008-01-29 @ 09:39:22
URL: http://makane.webblogg.se
Postat av: Suky Tawdry

Tycker att bloggen går från klarhet till klarhet maja!

Hoppas flytten gått bra. Gillar även din senaste rubrik fast jag skulle nog skriva den: "Wetwew" och förklara att den är en imitering av en busvissling (en mkt egendomlig sådan) av en person som inte kan busvissla. PUSS //hjälten

2008-01-29 @ 12:52:29
Postat av: Maja (Mogan)

Tack!

Suky Tawdry!!! Det var inte igår. Jodå, flytten gick bra även om det var jobbigt. Li hjälpte till också. Imorgon ska jag flyttstäda men sedan är det slut. Så om du vill springa förbi och säga adjö till lägenheten är det imorgon som gäller.

2008-01-29 @ 16:19:53
URL: http://tvtillfrukost.blogg.se
Postat av: anna

Grattis till tentan! det är så härligt när man får ett VG när man inte räknat med det :)

2008-01-30 @ 11:54:22
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0