Amerikanska kedjor är bäst

Jag är helt slut efter en hel dag av målande. Herregud, vad tröttande det är. Nu är vi färdiga med första omgången av vardagsrummet. "Bara" hallen och köket kvar sen. Men jag är riktigt nöjd med färgen faktiskt (gråvit), tycker det blir riktigt snyggt.

Det är så mycket Gotia cup barn överallt. Och min spårvagn verkar vara någon slags speciell Gothia linje. Idag var det tre olika lag på en och samma vagn. Det var trångt men jag lyckades få en sittplats så jag ska inte klaga. Jag satt precis emellan ett amerikanskt lag och lyssnade på deras samtal. De pratade om att besöka Hard rock café senare idag. Snacka om att insupa svensk/Göteborgsk kultur...

Kommentarer
Postat av: anna

usch jag är glad att jag inte är i gbg just nu. får alltid panik på alla gothia cup ungar :P



hur går det med lägenheten? när flyttar du in? :)

2008-07-16 @ 19:54:01
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja det är mkt att göra, men som du säger, jätteskönt att ha fint när man väl flyttar in :) förlåt om jag har otroligt dåligt minne, men vart ligger den nu igen?

2008-07-16 @ 22:04:00
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0