Bilder från landet




Här kommer då de utlovade bilderna från landet. Något jag verkligen gillar med vårt lantställe är att det finns ett stenbrott där det kommit upp grundvatten som fungerar som en väldigt speciell badplats. I princip är det som en vanlig sjö men med ett speciellt kargt utseende. Jag älskar att vara på den platsen, och det är bra att det finns ett sötvattenställe att bada på då det oftast är ganska kallt i havet (Östkusten är ju oftast kallare än väst, vårt sommarställe ligger i Blekinge).

Idag har jag varit vid havet och badat (västkusten alltså som trots allt är bäst), det var ganska varmt i vattnet men desto kallare i luften. Det blåste väldigt och vi kunde inte hitta något läigt ställe att ligga på, dessutom var det molnigt om vartannat.  Men jag tror och hoppas att det kommer bli fint väder i några dagar nu, äntligen!

JAg ska träffa en kompis ikväll och det är så klart trevligt. Men det är nästan så jag undrar hur jag då ska ha tid att titta på SYTYCD... Gud, jag är verkligen en skadad person. Jag måste sluta att vara en asocial tv-nörd.





Kommentarer
Postat av: anna

vilka härliga bilder! kul att du är tillbaka :) har vart utan internet i två dagar nu så inte kunnat blogga. men nu så :)

haha okej. nä jag vari nte där den kvällen tyvärr.

2008-07-02 @ 13:31:31
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag tycker du är helt normal. ;)

2008-07-02 @ 21:39:50
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0