Bojkotta Trädgårn

I typ ett halvårs tid har jag fått jobbiga sms från Trädgårn i Göteborg (en restaurang, klubb i trädgårdsföreningen) om att jag får fritt inträde osv. Jag var tydligen på nån VIP-lista som jag aldrig skrivit upp mig på. Jag har inte ens varit på Trädgårn de senaste fem åren och det kändes extra absurt att få sms från dem när jag bodde i Serbien.  Så hur har de fått tag på mitt mobilnummer? Eniro typ? Nu har jag äntligen avregistrerat mig på deras hemsida. Det borde jag gjort för länge sen för jag blir alltid lika irriterad när jag får deras sms. Jag hatar reklam, jag hatar telefonförsäljare och jag hatar känslan av att känna mig förföljd av folk som vill sälja nåt till mig. Jag hatar det! Låt mig vara ifred och låt mig göra mina egna konsumentval. Ni kommer inte nå mig hur mycket ni än tjatar, det gör mig bara ännu mindre benägen att köpa era produkter!

Nu måste jag börja packa. Uuuäää! Jag vill inte, jag hatar att packa. Det är så trååååkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0