Dålig dag

Den här dagen har inte varit något vidare bra. Mitt talåmod tröt så att det tjöt om det. Jag var nästan beredd att kasta en målafärgsburk upp i taket för att jag blev så irriterad på att jag inte lyckades måla bra i kanterna. Gud, vad mycket jobb det är att måla om. Speciellt när man bara är två, och i början var jag helt själv. Fan, vad jag börjar bli trött på det nu. Kan det inte bli färdigt snart så att jag får flytta in i min nya fina lägenhet! Dessutom har jag haft en jättejobbig huvudvärk idag vilket väl var huvudorsaken till mitt dåliga humör. Nä, inget kul alls.

Jag är så himla trött just nu. Och ingen bra tv-serie har jag att trösta mig med. Jo, jag kan förstås se ett avsnitt av BSG men i väntan på Razor och s4 vet jag inte om jag har någon lust att gå tillbaks till gamla avsnitt. För er som inte förstår vad jag väntar på så är det för att mitt nuvarande bredband är för långsamt för att göra en lyckad ( och kort, i tid) nedladdning. Så jag väntar tills mitt nya bredband kommer till lägenheten. Det måtte vara snart, annars vet jag inte vad jag gör!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackars Maja, inte kul med en dålig dag! Du får ta o sno lite bredband nånstans, i morgon är det ju dags för SYTYCD! Har äntligen kommenterat både på TV-land o i bloggen... ;)

2008-07-16 @ 22:08:38
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0