Dr Horrible's sing along blog

Jag sa visst att jag inte skulle blogga på ett tag, men nu kommer här ännu ett tjatigt "Ingenting kul händer" - inlägg från mig igen. Jag har köpt målarfärg och beställt tapeter idag. Så nu finns det ingen återvändo, och jag blev färdigt med allt spacklande idag så jag kunde faktiskt börja måla lite på kvällen. Färgen är gråvit, den ser lite för vit ut just nu, men jag vet ju att det blir mörkare när den torkar. Förhoppningsvis ska allt målande vara klart i slutet av arbetsveckan så att jag kan flytta in på riktigt. Än så länge har jag bara varit där om dagarna för att ordna med allt. Sedan så ska jag tapetsera i köket också, en fondvägg i ett grönt mönster. Jag hoppas att det blir snyggt. I vilket fall som helst så börjar jag verkligen känna mig glad över min lägenhet och jag tror/hoppas att jag kommer trivas väldigt bra där. Det är kul att flytta till ett område i Gbg jag knappt varit i tidigare. Nästan som att flytta till en ny stad.

Jag måste rekommedera en ny tv-händelse av Joss Whedon (Buffys skapare, även kallad Gud), Dr Horrible's sing-along blog som har sin premiär på internet i morgon. Det är en musikal och i casten ingår bl a Neil Patrick Harris och Nathan Fillion! Jag hoppas att det ska gå att streama det via hemsidan i Sverige också. Annar får jag väl bli olaglig, men jag känner inte för att vara det när det gäller ett från början uttalat internetprojekt. Jag tror att det kommer bli riktigt bra, så det kan jag ju tipsa om.

Kommentarer
Postat av: anna

usch det är mkt att fixa med en ny lägenhet. men grymt härligt när man är klar :)

2008-07-14 @ 22:03:18
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

ja det är min systers lägenhet. tyvärr så får jag nog bara bo där ett år, men vif år se hur det blir. får väl försöka leta lite nya lägenheter under året så får vi se :)

2008-07-14 @ 23:47:49
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0