Extern hårddisk (spännade rubrik va?)

Jag köpte en extern hårddisk idag. Så jävla skönt att äntligen kunna lägga över bilder på något säkert ställe så att jag inte behöver oroa mig om datorn kraschar. Inte för att jag vill räkna med att datorn ska krascha men tyvärr så håller de ju inte i all oändlighet. Skönt att kunna flytta lite tv-serier också som bara tar plats på datorn.

Måste säga att jag är riktigt brunbränd nu efter dessa dagar av sol. *Nöjd* Det är lite fånigt för jag är verkligen inte fåfäng i övrigt men när det kommer till solbrännan blir jag alltid besatt av att få perfekt färg. Det värsta är ju att det inte håller sig kvar så särskilt länge. Så det gäller att uppskatta det när man väl har det.

Även om det är skönt att det inte är så mycket tv nu över sommaren (Jag har bara sett BSG, SYTYCD och Carnivále), är det lite dumt att allt klumpas i hop under resten av året. Hur ska jag kunna ha tid att se på allt jag vill se i höst när jag börjar läsa på journalistlinjen? Serier jag ska följa är: Dexter, Supernatural, Pushing daisies, Chuck, Sarah Connor cronicles, True blood, Fringe, Gossip girl, 90210 (kommer nog inte kunna låta bli är jag rädd) m fl för jag vet att det är fler som jag inte kommer på just nu. Ja, det blir nog till att prioritera i höst, de serier jag främst ser fram emot är: SCC, True blood och Supernatural. För att inte tala om hur det blir till våren,då läggs ju Battlestar Galactica och Dollhouse till på listan. Och det är nog de två serier som jag är allra mest förväntansfull inför.

På tal om skolstarten i höst. Den 22 augusti närmar sig med stormsteg. Hjälp! Tänk om jag inte håller måttet och inte klarar av att utföra allt som krävs av mig? Tänk om jag blir utslängd! Jag vill det här så jävla mycket, men mitt självförtroende är inte det allra bästa. Jag vill så gärna att det ska bli bra, men tänk om det inte blir det? Tänk om jag inte trivs bra alls.

Kommentarer
Postat av: anna

det kommer gå fint för dig! oroa dig inte :)

2008-07-30 @ 17:32:28
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

det är underbart med en extern hårddisk! fick en när jag fyllde år i våras, nu kan jag spara alla serier :D

2008-07-31 @ 19:36:35
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0