Flytta

Jag ska åka till min nya lägenhet ikväll och få nyckel och allt. Och imorgon ska jag börja förbereda för att måla om hela lägenheten. Det kommer att bli en hel del jobb, men så får det bli. Även om jag verkligen vill måla om så gör det att jag inte känner mig så förväntansfull inför flytten. Jag vet ju ändå inte när jag kan flytta in. Jag känner väl helt enkelt inte för att göra allt grovjobb. Jag vill bara flytta in till en färdig möblerad lägenhet. Fast alltså det vill jag ju inte, jag vill göra det till min lägenhet. Men liksom, det är ju så jobbigt.

Jag får försöka jobba upp en upprymdhet. Jag har fått en lägenhet! Yay! Ett förstahandskontrakt!!!! Nej, det funkar inte. Jag tänker bara på allt som känns jobbigt med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0