Förberedda Maja

Fint väder idag. Det blir till att åka ut och bada. Jag kan inte fatta att jag ska flytta i helgen. Jag är sååå förberedd. Borde ringa Trygg hansa och ordna med hemförsäkringen. Jag beställde en studentförsäkring där via deras hemsida men de bad mig bara skriva in adressen till den lägenhet som det gäller. Och jag har inte fått någon bekräftelse via brev eller mail att allt är som det ska. Till den nya adressen har jag ju inte flyttat än och ett brev dit kan knappast komma fram (har jobbat på posten som brevbärare så jag borde veta, inte minst om hur kunniga sommarvikarier är när det gäller sånt där). Jag får väl hoppas att de kan skicka ett brev hit till min nuvarande adress beroende på födelsenumret och var jag är folkbokförd. Men om det inte kommit nåt brev idag så får jag ringa dem, och jag hatar att ringa sådana samtal.

Det enda som är dumt med fint väder är att jag inte kan sitta inne och titta på BSG hela dagen. Eller vänta, det kanske är en bra sak...?

Kommentarer
Postat av: anna

usch shit vad du skrämde mig nu! fan avd läskigt. tur att han blev rädd och sprang därifrån iaf. men nu har jag en kompis här i fyra dagar så ska nog klara mig :)

2008-07-10 @ 18:56:59
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker du ska gå! det vore superkul :) förra året var underbart och jag tror nästan på en ännu bättre festival iår :)

2008-07-11 @ 08:18:24
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0