Hej! (rubrik i brist på fantasi)

Har visst inte skrivit på ett tag, men det har varit så mycket med lägenheten och det är det nu också. Skulle egentligen påbörjat förberedelserna för att tapetsera om i köket nu men jag ska fika med en kompis istället. Det känns som det var hundra år sedan jag träffade en annan människa än min mamma. Har varit så förblindad av allt som har med flytten att göra att jag blivit lite asocial. Men jag planerar faktiskt för att ha någon slags inflyttningsfest den här gången, nu när det är förstahandskontrakt och allt. Men jag får se, är inte så mycket för att ordna sånt. En middag eller fika skulle kännas mindre tungt att fixa. Jag får se.

Jag badade i Bergsjön idag. Alltså i själva sjön, som var liten men väldigt mysig.  Det tog bara en kvart att åka dit med buss. Det var första gången jag var i den stadsdelen överhuvudtaget. Jag tyckte det såg fint ut, väldigt mycket skog och sånt. Men jag är ändå glad att jag bor närmre stan än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0