Internetvanor

Det här med internetvanor alltså. Jag har alldeles för många bokmärken på sidor med lättsamma saker, typ tv och skvaller. Tv behöver iofs inte vara lättsamt. När jag tänker efter gäller det även skvaller. Men när när gäller mer seriösa ämnen så blir det lätt att jag glömmer bort att läsa om sånt. Det håller på att bildas en ny regering i Serbien för tillfället och jag har knappt någon koll på vad som händer. Det enda jag vet har jag läst om i svensk media och det säger väl allt. Jag ska ju läsa till journalist i höst, så jag måste skärpa mig. Jag som sålde in mig själv till skolan genom att prata om vilken "expert" jag är på serbisk politik... Ehum, *hostar lite generat*. Ja, ja.

Kommentarer
Postat av: anna

haha jag har också massor såna där bokmärken. mend et får man ha :)



förresten, jag kan inte kommentera på vissa inlägg här. tex bilderna från havet här nere. det står bara att sidan inte finns.

2008-07-09 @ 20:54:52
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

svar: hehe jo nu funkar det ju ganska bra. får hoppas det håller i sig :)

2008-07-09 @ 21:25:06
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0