Jugo-nostalgi


Hej och hå! Jag visste inte vad jag skulle skriva om (för ovanlighetens skull, eh) så jag postar lite gamla härliga Jugoslaviska godingar istället. Bandet Tajci som deltog i ESC för Jugoslavien 1990 med låten Hajde da ludujemo (andra videon) är det som är postat, balladen dvije zvijezdice var en personlig favorit när jag var liten. Jag är lite sur just nu för videon till den underbara låten Moj mali je opasan verkar ha tagits bort på you tube. Varför och var kan jag få tag på den nu? Jag har verkligen försökt hitta dessa låtar på CD eller som torrents men det går inte. Jag har de bara på sönderlyssnade kassetter. Speciellt Rivas låtare är svåra att få tag på. Det enda som finns på internet är deras ESC vinnarlåt från 1989 Rock me och det är ju typ deras sämsta låt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Maja hjälp - hittar du nya SYTYCD nånstans????

2008-07-24 @ 20:19:26
URL: http://pyggme.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej, resultatshowen finns ute nuuuuu!

2008-07-26 @ 22:36:06
URL: http://pyggme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0