Läskiga kid

Jag inser att jag är världens mest lättskrämda person, men när jag skulle gå ut i trädgården precis så såg jag två råddjurskid och ett fullvuxet råddjur stå och titta konstigt på mig. Jag skrek till (högt) och sprang in i huset. Hoppades att de skulle bli lika skrämda som jag men de verkade inte reagera. Jag ringde till mamma som tyckte att jag skulle försöka jaga bort dem. Jag sa att det vågar jag inte. Shit, vad jag är rädd av mig, men det visste jag redan. Jag tycker liksom svampar i skogen är läskiga och vågar inte plocka dem. Natur liksom, är inte det ganska obehagligt?

Nu har de i alla fall försvunnit för tillfället men glöm att jag kommer våga mig ut i trädgården någon mer gång idag. Jag måste smälta händelsen. Okej, jag vet att de är helt ofarliga men de där stora rådjuren är faktiskt ganska stora. Ungarna var görsöta så klart, men vad gör det när de är läskiga samtidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0