ljudet är borta

Ljudet på min dvd-spelare har försvunnit spårlöst. Detr är väldigt irriterande, jag upptäckte detta igår kväll när jag skulle fortsätta titta på Battlestar galactica som jag nu fått på dvd. För två, tre dagar sedan fungerade allt alldeles utmärkt så jag vet inte alls vad som är problemet. Nu måste jag kanske lämna in den, men problemet är att jag är rädd att jag förlagt garantipappret så det var ju väldigt bra. Fan, vad irriterad jag blir. Jag hatar när tekniska saker inte fungerar.

Men det finns mycket värre problem. jo tack, jag vet när jag får dem så kommer jag tycka att jag är fånig som blir så arg för en sådan sak. Men nu är jag ju inte där och då har jag väl rätt att bli upprörd över detta världsliga problem, eller? Jag blir arg på mig själv för att jag är så dåligt organiserad. Frågan är var jag har lagt manualen också. Nej, nu måste jag sluta skriva för min syster ska hämta mig om en halvtimme så ska vi åka ut och bada. Jag har inte ens klätt på mig än så det blir att lägga på ett kål.

Kommentarer
Postat av: anna

åh jag hatar också när såna där grejer går sönder! är helt clueless när det kommer till sånt där. hoppas det fixar sig!



härligt med stranden! jag måste ta det så lugnt som möjligt, men ska nog orka mig ut på innegården en timme eller två och få lite färg :)

2008-07-03 @ 10:27:43
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

ja det blir lite väl varmt på innergården hehe det är lite jobbigt när det är så varmt, men om man är på stranden så är det ju underbart :)



haha ja de är väl typ som hanson. har bara hört den låten iof, men den gillar jag :)

2008-07-03 @ 16:21:59
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

du har blivit utmanad i min blogg :)

2008-07-03 @ 17:28:45
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: evelina

Ha en skön kväll!

2008-07-03 @ 17:29:32
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0