Ljudproblemen lösta

Hmm, jag borde nog inte ta ut någon sorg i förskott. Det visade sig bara att en scartsladd satt lite löst... oops. Att jag glömde att kolla det, shit det borde jag verkligen tänkt på. Det var mamma som påpekade det.... Jag är väldigt snabb med att tänka att det nog är ett svårlöst tekniskt fel som jag måste lämna in på reparation för att lösa. Ah, det är så typiskt mig att alltid tro det värsta.  Ja ja, jag är väldigt glad att det funkar nu i alla fall. Då ska jag fortsätta titta på BSG ikväll så fort det blir lite mörkt bara. Nu är det ju alldeles för varmt och fint för att stanna inne. Så fort jag skrivit det här inlägget så ska jag gå ut i trädgården med en bok och bara njuta av sommaren. Det är inte säkert att det blir så många sådana här kvällar i sommar, det vet man aldrig. Det var helt underbart vid havet idag och riktigt skönt att bada. Jag var i tre gånger och simmade en del. Tack och lov var det inga brännmaneter i sikte, bara lite blåisar. För några år sen hade jag nästan en fobi för öronmaneter och skrek till så fort jag simmade på någon, men det har jag tack och lov slutat med. Jag älskar verkligen att bada, det är nog det bästa med sommaren.

Ikväll blir det dessutom senaste avsnittet av SYTYCD! Wee, kan knappt vänta! Och så har jag blivit utmanad av Anna, men de svaren kommer först imorgon hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: anna

jag är livrädd för maneter! vågar knappt bada när det är sånt i vattnet. är ju uppvuxen på östkusten och där finns knappt maneter hehe. nä det är verkligen nackdelen med att bada på den här sidan. men det är nog den enda :)

skönt att ljudet kom tillbaka. sånt där gör jag hela tiden. är inte så teknisk hehe.



nu ska jag sova, godnatt :) ska bli kul att se utmaningen imorrn.

2008-07-04 @ 00:55:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0