Min pappas födelsedag

Jag fick precis ett sms från pappa där det stod " Jag mår bra, det är min födelsedag idag och jag väntar på att du ska gratulera mig" Holy frak, jag har glömt hans födelsedag! Jag hade redan skrivit ett sms men det gällde något helt annat så jag kunde ju inte skriva "Åh, jag skulle precis höra av mig och gratta dig". ...Ja ja, det är sådant som händer. Men han fick mig faktiskt att skämmas. Det var rätt dåligt av mig. Så grattis pappa fastän jag vet att du inte läser det här. Jag hoppas att du får en bra födelsedag.

Jag har fortfarande mycket att fixa med lägenheten. Det verkar som att det kommer bli mer jobb med att tapetsera i köket än vad vi först tänkte. Den gamla tapeten sitter jäkligt löst och är typ på väg att lossna från väggen. Det innebär att vi nog måste ta bort allt innan vi tapetserar om på nytt. Frak, vad jobbigt. Vi ska dock konsultera min gamle granne som är fd målare och tapetserare. Jag hoppas att han kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0