solsting

Det är helt underbart väder här idag. Inte ett moln på himlen. Jag är ganska nyss hemkommen från flera timmars solande och badande på Smithska udden, Göteborgs finaste badställe. Jag var där med två vänner och det var jättetrevligt, faktiskt ganska varmt i vattnet och jag simmade en bra bit. Dessvärre kom det fram några brännmaneter på eftermiddagen men det gick ändå att bada. Det är typ den enda nackdelen med västkusten, annars slår ju ändå saltvatten allting annat. Måste passa på att rekommendera Aco:s solskyddsfaktor som verkligen fungerade, jag var rädd att jag skulle bränna mig men det verkar som att jag fått precis lagom med sol trots att jag låg flera timmar alldeles vid klippkanten. Hade inte kameran med mig men jag kan ju posta en tre veckor gammal bild från Näset, bara för sommarkänslan.
 

Det enda jag har gjort idag är att slappa i solen, men herregud vad trött man blir av det. Jag vill bara gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad härligt! imorrn måste jag ut i solen innan jag blir galen. pallar inte va sjuk längre. vart ligger smithska udden egentligen?

2008-07-02 @ 20:57:43
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

aha okej. ja men näset har jag ju vart vid. kanske ska kolla in smithska också då när man har tid :) jo jag åker till kalmar på söndag. ska se bruce springsteen först i helgen, sen börjar jag jobba :P

2008-07-02 @ 21:39:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0