Tråkigt inlägg

Gah, jag kan inte komma på nåt att skriva om! Det är klart att jag skulle kunna skriva om vad jag ska göra idag. Men ärligt talat, det är inte särskilt intressant (måla om, måla om, måla om). Så vad ska jag skriva om då? Ett tv-program? Battlestar Galactica är visserligen det enda jag tänker på typ men i väntan på säsong 4 är det bara bra om jag koncentrerar mig på nåt annat. Jag hoppas verkligen att mitt beställda bredband kommer snart och att det inte ska vara några problem att få det installerat. Min frustrationsnivå är extremt låg så om nåt tekniskt inte fungerar blir jag galen. Av rädsla för detta väljer jag dessutom att oroa mig i förväg för nåt jag inte har någon aning om hur det kommer bli. Det är jag i ett nötskal det. I ett nötskal... vilket konstigt uttryck egentligen.

Ni får ha det bra mina tappra bloggläsare. Ni är inte så många men ni finns i alla fall så jag tycker om er väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0