Sommar + huvudvärk

Jag har lite huvudvärk idag. Det här jävla Kommer-det någon-åska-snart-vädret är helt fruktansvärt. Jag får alltid ont i huvet av sånt här tryck och väder. Nåväl, annars är det väl helt okej med mig. Spenderade några timmar på metropolen Frölunda torg annars har det inte hänt mycket. Min syster ska åka snart, till den båt som hon jobbar på i medelhavet. Vi bråkade en hel del i början av hennes hemkomst men nu på slutet har det varit rätt bra emellan oss faktiskt. Visserligen har vi inte setts så mycket för hon har alltid mycket hon måste göra när hon är hemma i Sverige. Dessutom har hon bott i pappas lägenhet hela tiden.

Det känns som att det blir lite mycket på en gång nu med flytten och allt. Jag har inte tänkt flytta in med en gång utan ta lite tid till att måla om och sådant där. Så att jag verkligen får den lägenhet jag vill ha. Först hade jag tänkt lägga om golv också men jag börjar inse att det blir väldigt mycket jobb och frågan är om jag orkar med det, och om det är värt det.

Här kommer lite sommarbilder från i helgen. Mest på mig iofs, med nybadat hår.




Jag skulle egentligen vilja publicera lite bilder från en utgång i förra veckan också för de är lite roliga men jag har inte frågat personerna i fråga om de vill det, så därför låter jag bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0