Måndag igen

Jag har inte kunnat skriva något inlägg idag. Inte för att jag inte haft tid, men det har bara inte gått. Jag har börjat på flera inlägg men tycker bara att det blir skit och ointressant och har inte velat publicera det. Men nu får jag väl ändå ta mig i kragen. Har ägnat den här dagen åt att titta klart på säsong 1 av Battlestar Galactica och nu vet jag inte riktigt hur jag ska klara väntan till säsong 2. Förhoppningsvis kan jag låna dvd-boxarna av Magdalena men jag vet inte när vi ska träffas än och byta boxar. Jag hoppas att det blir snart.

Det är en hel del att fixa inför min flytt på söndag, vilket så klart innebär att jag stoppar huvudet i sanden och hoppas att någon annan ska ringa alla de där samtalen som jag måste ringa. Men jag har skrivit en lista över saker jag måste göra. Fantastiskt va!? Ah, jag är verkligen bra på att ta itu med saker och ting.

Jo just det. Jag var ju i min mormors gamla hus utanför Halmstad i helgen. I lördags var det sånt där perfekt sommarväder och underbart att vara vid havet hela dagen. Jag har faktiskt fått färg nu, tack och lov. Och i fredags var jag på ett födelsedagskalas som var väldigt trevligt så helgen var faktiskt riktigt bra. Men nu så här på måndagen känns allt rätt grått och trist i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh vad roligt att du gillar den. Jag har inte ens börjat än så du får gärna låna boxarna. Föreslagsvis ses vi i denna veckan för vi åker till Karlstad i helgen och sedan Sthlm i nästa vecka, så annars får du vänta ganska länge. Torsdag är enda kvällen jag inte kan. Men du kanske kan på dagen? Jag måste ju ha Maja med mig då iochförsig, men hon är snäll. ;)

2008-07-08 @ 00:27:37
URL: http://makane-m.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0